Music

sobota, 25 marca 2017

F-Fe 2 Realia, w skrócie rzeczywistość. " Pamiętnik Shadow'a"

                                                                  02.01.0001r.


Nie wiem ile spałem, całą wieczność, a może tylko minutę. Na szczęście ból minął...na razie.
Usiadłem, ta dziewczyna cały czas siedziała przy mnie, przedstawiła się. Do mojego pokoju weszła dziwna postać, jakby nie z tego świata. Jak już później się dowiedziałem to był Black Doom. Wszystko mi wyjaśnił, Maria kiwnęła głową na znak że to wszystko prawda. Po chwili wszyscy wyszli, zostałem tylko ja i Maria. Wojna...niebo....piekło...a pośrodku ja? Kiedy wszyscy poszli spać poszedłem tam gdzie to się wszystko zaczęło. Spojrzałem na porozrzucane po ziemi kartki. Podnosiłem je i czytałem, stałem jak ten ostatni jeleń. Byłem stworzony tylko po to by zabijać, jak mordercza broń, by niszczyć. Gdyby nie ona pewnie byłoby to dla mnie obojętne. Poszedłem do jej dziadka Geralda Robotnika. Miałem nadzieję że jakoś podniesie mnie na duchu, da nadzieję, ale on tylko wszystko potwierdził. Dzień w dzień tylko trening, stałem się gruboskórną gnidą umiejącą tylko skutecznie pozbywać się wszystkiego co stało przed nią. Postanowiłem jedno, nikomu nie dam skrzywdzić mojej rodziny, szkoda że nie wiedziałem co wkrótce ma mnie spotkać. Te parę tygodni z Marią u boku dały mi siłę by walczyć, by nie stać się jak Black Doom. Nauczyła mnie, że wszystko ma swoją dusze i uczucia, nawet kamień który widział więcej niż kto kolwiek z nas. Niestety wszystko niebawem ma się zmienić.



PS: I oto cały Shadow z zewnątrz skała, a w środku serce które umiało zrozumieć nie jedno w swoim życiu. Myślę że wam się podobało. Czekam na komentarze, jeżeli będą pozytywne to możecie się spodziewać następnego wpisu już niedługo. Pozdrawiam Aeon, Soundwave i nasz
Shadow the Hedgehog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga