Music

piątek, 25 marca 2016

Witajcie po raz kolejny przyjaciele.

Już dawno nie było tu żadnego ruchu. W te święta pomyślałem że w pisze tu znak że nadal jeszcze istnieje. Ostatnio mam dużo problemów na głowie i czasami sam myślę nad zamknięciem bloga. Był on cały ten czas, ponieważ gdzieś w duszy wierzyłem że kiedyś tu wrócę i znów zatętni tu życie. Mój blog ma już około 6-7 lat i tak na prawdę mojej weny nie ma już rok. Chciałbym jeszcze kiedyś błysnąć przed wami wyobraźnią, ale już sam nwm. W najgorszym wypadku ten blog zostanie zamknięty już na zawsze. To smutne i... trudne, ale być może stosowne. Tak czy inaczej chciałem pożyczyć wam wesołej wielkanocy i smacznego jajka. Do zobaczenia. Wasz Aeon LightHope.

3 komentarze:

  1. Kiedyś wena wróci :) uwierz mi tak czasami bywa że się jej nie ma, mimo wszystko trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki na pewno kiedyś napisze ciąg dalszy, tymczasem czekam na next na twoim blogu.

      Usuń
  2. Wena nie zając wielkanocny, nie ucieknie tak łatwo :)

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga