Music

niedziela, 30 listopada 2014

F-Fe Moja Historia. Odc.8. Cz.1.

Witam wszystkich czytelników, dziś pomyślałem sobie że opowiem wam moją historie. Ja wiem o was dość sporo, ale wy o mnie prawie nic. Ale dziś się to zmieni. Radze to czytać ludziom o mocnych nerwach. No dobra, to tyle jeżeli chodzi o wstęp. Zaczynamy!
Na sam początek przedstawię wam bohaterów:
- Kora ( moja mama ) "Zielono- biała jeżyca"
- Leta ( mój tata ) " Zielono- biały jeż "
- August ( nauczyciel ) "Czarno-biały ptak"
- Chima ( prawa ręka Smoug'a ) "Czarny ptak"
- Smoug ( smoczy pan piekła ) "Smok z kości"
- Shadow ( wojownik piekła ) "Czarno-czerwony jeż"
- Genom ( św. księga ciemności ) "Ognista księga"
- Blum ( moja dziewczyna ) "Niebieska jeżyca"
- Neon Black ( moja przemiana w piekle ) "Czarno-zielony jeż"
- Vira ( królowa niebios ) "Biała ptaszyna"
- Light Star ( wojownik nieba ) "Biało-niebieski jeż"
- Sonic, Amy, Knukls, Tails, Silver, Blaze, Wave, Jet, Storm, Nazo, Nagnam, Logman ( nasi dobrzy starzy przyjaciele z Mobiusa)  "Ich wygląd już znacie"
Oczywiście w tej początkowej części mojej młodości ich nie poznałem, ale wystąpią w naszej opowieści.
                                                                !!!Uwaga!!!
  Zbieram postacie do naszej nowej historii, zgłoszenia przyjmuje do 12 grudnia. Wpiszcie  najważniejsze informacje: Wygląd, wiek, płeć, strony(dobra czy zła).
Propozycje proszę przesyłać na dane adresy:
1. Email: Aeonth01@wp.pl
2. Facebook: Aeon LightHope.
Czekam na wasze pomysły. Powodzenia.

1 komentarz:

  1. Dlacemu ja zawsze muszę się spóźniać?! Mogłam zgłosić Agony i... Ech... Nienawidzę całego świata.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga