Music

wtorek, 8 lipca 2014

Dawni ptasi przyjaciele. Odc.14.Cz.1.

Nim wróciliśmy do domu minęły dwa dni. Wszystko było takie same jak zapamiętałem. W bazie czekało nas gorące powitanie, tylko otworzyłem drzwi.
Nazo: Jesteście!
Nagnam: Uratowałeś Shadow'a.
Sonic: A to kto jest?
Shadow: To? To jest Logman.
Amy: Cześć!
Logman: To ja już pomału pójdę, pa.
Aeon: Ale gdzie idziesz? Chima pewnie tylko na ciebie czeka.
Nazo: Zostań z nami. Tu jest bezpiecznie.
Wszyscy weszli, ale gdzie jest grupa Verklaid'a?
Strażnik: To chyba koniec naszych przygód, czas się rozstać.
Aeon: Wiesz, że zawsze będę cię pamiętać.
Strażnik: Ale co taka smutna mina, na pewno się jeszcze spotkamy.
Aeon: Tak bardzo będę tęsknić...
Gdy na chwile zamknąłem oczy i je otworzyłem już go nie było, tak szybko zniknął jak się pojawił.
Jedno na pewno wiem będę na niego czekać. Wszedłem do bazy.
Sonic: Ciężkie pożegnania co?
Aeon: Tak. A co tam u ciebie słychać?
Sonic: Nic ciekawego, przyszła tylko dziwna wiadomość.
Tails: Zaraz ci pokaże.
Sugar: Chyba twoja znajoma.
Aeon: Sugar! Ja muszę ci powiedzieć! Kocham cię!!!
Sugar: Och głuptasie, ja cię też. Myślałam że wiesz?
Knukls: Nie chcę wam przeszkadzać, ale wiadomość jest już gotowa.
Aeon: Tak oczywiście już czytam.
To co przeczytałem bardzo mnie ucieszyło, było to zaproszenie na spotkanie. Odezwała się ważna osoba. Dawna znajoma Wave the Swallow. Ptaszyna ze studiów, bardzo mądra, wiem tylko że należy do grupy Team Babylon.
Nazo: Może to pomyłka?
Aeon: Nie! Na pewno!
Sugar: I co pójdziesz?
Aeon: Nie, my pójdziemy razem.
Logman: A jeśli to podstęp Chimy?
Nagnam: To może lepiej zostać?
Shadow: Spokojnie. Zadzwonię do Jet'a i się go spytam.
........................Rozmowa przez telefon...........................
Shadow: Halo.
Jet: Słucham? To ty Shadow?
Shadow: Tak i mam do ciebie pytanie.
Jet: Chodzi o Wave?
Shadow: No wysyłała ona do nas zaproszenie.
Jet: Wiem, przyjdziecie?
Shadow: Oczywiście.
Jet: Ok. To pa!!!
.......................Rozmowa się kończy...............................
Aeon: I co teraz?
Shadow: Nic to wszystko prawda.
Nagnam: Super to idziemy?
Aeon: No pewnie!
Sugar: Co teraz?
Tails: Wiadomość przyszła dwa dni temu, to termin spotkania będzie......
Sonic: Dzisiaj!!!
Logman: Nie zdążymy.
Shadow: Przeteleportujemy się.
Nazo: Znów ratujesz nam życie.
Shadow: Nie ma o czym mówić. Chaos Control!!!
Zaraz potem byliśmy w Paryżu, trochę dziwne miejsce na spotkanie. Przede mną stał Jet.
Jet: Witajcie!
Aeon: Cześć gdzie Wave?
Shadow: I Storm?
Jet: Storm siedzi w domu, ale Wave.....
Nazo: Coś z nią nie tak?
Jet: Chyba nie, chodźmy na razie do mnie tam wam wszystko opowiem.
Logman: Ta sprawa jest dziwnie podejrzana.
Nagnam: Miejmy nadzieję że Aeon wie co robi.
Shadow: Już chyba lepiej być nie może.
Logman: No to mnie pocieszył.
Aeon: Nie zatrzymujcie się! Chodźcie!
Niedługo doszliśmy do domu Jet'a, a w nim usiedliśmy i gadaliśmy.
Aeon: To czemu nie ma Wave w domu?
Jet: Myślałem że to ty mi powiesz....
Shadow: Co masz na myśli?
Jet: Wave wczoraj wyszła, mówiła że w ważnej sprawie. Nie wróciła aż do teraz, ale przed drogą kazała nam wysłać tą wiadomość.
Nazo: Czegoś ja tu nie rozumiem....
Nagnam: Nie tylko ty.
Aeon: Może coś się jej stało. Mówiła gdzie idzie?
Storm: Ona nigdy nam o niczym nie mówi.
Logman: A jak się zachowywała?
Jet: Dziwnie, no dziwniej niż zwykle.
Storm: Chodziła do swojego pokoju i siedziała tam całe dnie i noce. Robiła eksperymenty na maszynach i istotach przez nas nie znanych.
Sonic: Tam na pewno znajdziemy jakiś ślad.
Jet: Beze mnie! Jej pokój to jedna wielka chodząca pułapka.
Aeon: Dlaczego chodząca?
Storm: Ona ostrzegała nas, jak tam wejdziemy już nie wyjdziemy z tam tąd żywi.
Shadow: Pachnie tu wyzwaniem.
Nazo: No....powiało grozą.
Tails: Dziś jest już późno, może jutro?
Logman: Dobrze.
Jet: Pokaże wam wasze pokoje.
Storm: Miło było was poznać. Do jutra!
Co to był za dzień. Jutro będzie jeszcze ciekawiej radze wam czytać jutrzejszy odcinek. Aeon.

2 komentarze:

  1. Nic dodać nic ując Wszystko jest napisane poprawnie i nie monotonnie. Podoba mi się też twój styl ;-) Po prostu co tu dużo gadać LUBIE TO !!!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga