Music

piątek, 2 maja 2014

Podstęp i nowa misja. Odc.2 Cz.1.

Aeon. Minęło już trochę czasu i chyba wiedziałem już wystarczającą wiele żeby wrócić do bazy.
Gdy tam doszedłem, wpisałem tajemny kod i wszedłem do bazy. Zobaczyłem Nazo, stałem wyprostowany jak przystało na szpiega. On tylko się uśmiechnął i powiedział:
Nazo: Witaj Aeon. Jak tam misja. Co się ważnego dowiedziałeś?
Opowiedziałem mu wszystko od początku. On słuchał mnie uważnie i oznajmił:
Nazo: Dobrze teraz jesteśmy gotowi.
Aeon: Gotowi na co?
Nazo: Na drugą część planu.
Aeon: Hmmmm.... Nowe wyzwanie. Super.
Nazo: Teraz trzeba tylko zdobyć ich zaufanie.
Aeon: A ja chyba mam pomysł.
Powiedziałem Nazo swój pan. Nazo go zatwierdził i kazał mi go zrealizować.
Zadzwoniłem do miejscowych agentów, obiecałem za całą sprawę sowicie zapłacić.
Spotkaliśmy się w południe, od razu z góry im zapłaciłem. Więc plan miał polegać na upozorowaniu
wypadku, oni mieli mnie napaść. Przed całą akcją wypiłem substancję która miała spowolnić pracę serca. Gdy to zrobiłem położyłem się na trawie i czekałem. Tak jak myślałem nie długo potem mikstura zaczęła działać. Minęło trochę czasu, byłem zupełnie nieświadomy co się dzieję. Obudziłem
się w dziennym miejscu, ale niedługo zrozumiałem że to dom Sonic'a. Bardzo cieszyłem się z obrotu akcji. Na razie wszystko idzie zgodnie z planem. Jutro napisze co było potem, na razie jak widzicie
jest wszystko w porządku. Mam nadzieję że wam się podobało. Do zobaczenia.

1 komentarz:

Archiwum bloga