Music

środa, 30 kwietnia 2014

Trochę o mnie!

Witajcie nazywam się Aeon the Hedgehog. Jestem białym jeżem o zielono-neonowych paskach. Widzicie pracuje jako tajny agent w grupie "Light Hope". Moim szefem jest Nazo , jest też moim najlepszym przyjacielem. Jako pierwszą misję miałem śledzić Shadow'a the Hedgehog i Sonic'a. Opowiem wam parę dni z ich życia. Moim ulubionym miejscem do szpiegowania jest duże stare drzewo które rosło koło domu Sonic'a. Nałożyłem lornetkę i ..........., a reszte dowiecie się z opowieści. Postaram się napisać je w tym tygodniu. Jakbyście chcieli pogadać, albo mielibyście jakieś pytania to macie tu mój nr.gg. 47770222 , mój nik na facebook'a Aeon LightHope  i adres email: Myszkakb01@wp.pl


1 komentarz:

  1. Yay! A ja już myślałam że tylko ja lubię Sonica w tych czasach...

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga